Fakturor och kontrakt

Var tvungen att ringa till Art Clinic igen. När jag pratade med en sjuksköterska efter min konsultation så lät det som att de skulle skicka ut betalningsinformationen och kontraktet ganska omgående, men eftersom jag ännu inte har fått något brev från dem så fick jag för mig att de hade glömt bort mig, eller att brevet hade kommit bort. Men nu när jag ringde till kvinnan i receptionen så sa hon att de hade en hel hög med fakturor etc. att skicka ut och var tvungna att prioritera dem som ska operera sig i december. Men mina papper låg iallafall snällt och väntade i högen. Inte för att jag direkt vill betala de där 41500 kronorna, men jag vill ändå säkerställa att jag verkligen får min operationstid den 11/1. Allt det här känns fortfarande ganska overkligt! Man har gått i flera år och funderat och samlat mod, och nu helt plötsligt händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0