Blir så less

Här har man gått och räknat ner dagarna till den 11 januari då jag ska opereras och så ringer de från Art Clinic nu och säger att det inte finns någon narkosläkare tillgänglig den dagen, så istället måste operationen skjutas upp till den 25 januari. Känns väldigt jobbigt då killen redan tagit ut semester för att ta hand om mig + att jag även måste omorganisera en massa annat :( Fast det är nog själva väntan som känns allra jobbigast, jag går som på nålar hela dagarna och nu ska man helt plötsligt vänta ännu längre. Två veckor extra kanske inte låter så mycket men när det är något som man har sett fram emot så länge så känns varje timme som en evighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0