- 12,3 kg

Har varit dålig på att uppdatera bloggen de senaste veckorna men det beror nog på att jag under dessa veckor har varit i lite av en svacka, både vad gäller träning och att äta nyttigt. Det har varit många födelsedagar och mycket att fira, och även fast jag normalt är väldigt duktig på att låta bli godsaker så har det ändå blivit att jag ätit både för mycket och för onyttigt när det väl har bjudits. Så resultatet på vågen har stått stilla...fram till nu. Nu känner jag att jag har fått tillbaka samma motivation att bara äta nyttigt och det har faktiskt redan hunnit ge resultat. Vägde mig i morse och då stod vågen exakt på 60,0 kg. Jag är alltså extremt nära att spräcka 60-gränsen! Kan inte fatta att jag har lyckats gå ner 12,3 kg, känns helt sjukt faktiskt. Tog även midjemåttet i morse och det visar 73 cm, alltså en minskning på 13 cm sedan start.

Kommentarer
Postat av: maja

Hejsan! Jag hittade din blogg på blogglovin.se och föll för den direkt. Du ger mig sån inspiration, kan inte fatta att du varit så duktig!! Jag väger ungefär som din startvikt och skulle vilja börja bry mig mer om mig själv och min kropp. Hur tusan lyckas du kombinera mat med familj och jobb? äter du annat än din familj gör eller har du fått in dom på samma spår? vad tränar du? Du är superduktig ska du veta!!! Älskar ditt ordspråk, "get fit or die tryin'"! Ha det underbart!

/Maja H.

2010-08-12 @ 19:06:36
URL: http://majasordbajs.blogg.se/
Postat av: Camilla

Re Maja: Åh tack så mycket, vad glad jag blir! Att lyckas kombinera mat och träning med allt som händer i ens liv är verkligen inte det lättaste, men det går bara man ger sig tusan på det! Jag äter annan mat (GI) än min familj och äter även vid andra tider, kan inte gå hungrig i flera timmar för att vänta på någon annan som vill äta senare etc, då blir det bara att man småäter istället. Jag brukar försöka sitta på motionscykeln eller gå en powerwalk ca 1 timme om dagen.

2010-08-13 @ 10:28:42
URL: http://getfitordietryin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0